HP Designjet T120 not see 4 cartridges.I clean print head,contacts,springs on print head and put new cartridges but same problem.26:10. 27:10. 79:04 errors i see. Problem print head or service station?
.........
HP Designjet T120 не видит 4 картриджа.Чищу печатающую головку,контакты,пружины на печатающей головке и ставлю новые картриджи но та же проблема.26:10. 27:10. Я вижу ошибки 79:04. Проблема с печатающей головкой или сервисной станцией?
HP designjet T120 not see cartridges
Правила форума
Картинки, фото или файлы загружаются в сообщение при нажатии на кнопку Добавить фото или файлы в редакторе сообщений.
Краткое описание функционала форума
Картинки, фото или файлы загружаются в сообщение при нажатии на кнопку Добавить фото или файлы в редакторе сообщений.
Краткое описание функционала форума
-
- Сообщения: 278
- Стаж: 2 года 4 месяца
- Блог: 1 пост
- Благодарил (а): 13 раз
- Поблагодарили: 39 раз
- Репутация:
HP designjet T120 not see cartridges
Do you have a Service Manual? There is a detailed sequence of actions.
"26:10 (possible candidates: ink cartridges, Prime Pump, Carriage Assembly, Trailing Cable)"
"27:10 ( Possible candidates: Printhead, Carriage Board, Trailing Cable.)"
"79:04 Generic printer error (FW assert)" - https://support.hp.com/us-en/document/c03051807
<сохрани себя>*<save yourself>
HP designjet T120 not see cartridges
Ploter can not load new firmware.I suppose error 26:10 do not allowed new firmware APP..2023
-
- Сообщения: 1348
- Стаж: 2 года 4 месяца
- Откуда: Благовещенск
- Благодарил (а): 239 раз
- Поблагодарили: 154 раза
- Репутация:
HP designjet T120 not see cartridges
Code: 26:10
Description:
Ink System Failure. PHA, Service Station, Carriage PCA, Trailing Cables
Remedy:
Remote troubleshooting (call agent) 1. This error never appears in the Front Panel, it is only logged into the Error History and it is equivalent to the message: There is a problem with the printer or ink system. Turn printer off, then on. If the problem persists, contact HP. 2. See Ink system hardware troubleshooting.
Отправлено спустя 2 минуты 19 секунд:
Description:
Ink System Failure. PHA, Service Station, Carriage PCA, Trailing Cables
Remedy:
Remote troubleshooting (call agent) 1. This error never appears in the Front Panel, it is only logged into the Error History and it is equivalent to the message: There is a problem with the printer or ink system. Turn printer off, then on. If the problem persists, contact HP. 2. See Ink system hardware troubleshooting.
Отправлено спустя 2 минуты 19 секунд:
It happened quite recently, most likely this will help you: C1Q10A. Printhead replacement kit for HP 711 plotters.
Be sure to change as a set, i.e. when replacing PG, take cartridges from the kit
Если достаточно долго портить машину, она сломается. «Закон Шмидта»
-
- Похожие темы
- Ответы
- Просмотры
- Последнее сообщение
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 23 гостя